14. června 2012

Miss sporty - nail expert manicure

Ahoj :) taky je dneska u vás tak ,,nádherně" ? U nás celý den prší a prší ... A jelikož mi pořád ještě zbývá pár výrobků na zrecenzování, tak tady máte další :)

Tentokrát to bude lak na nehty od Miss sporty z kolekce Nail expert manicure s vitaminem E a kalciem. Má posilovat nehty a to rozhodně splňuje! Můžu říct, že nehty mám rozhodně ,,pevnější" už se mi tak moc nelámou. Stál 35 Kč, ale kupovala jsem ho v akci, tudíž normálně ho seženete za cca 50 Kč.



Takže lak můžu rozhodně doporučit :) Máte nějaký lak od Miss sporty? Jak jste s ním/i spokojeni?

1 komentář:

  1. mám nail expert manicure- strong growth a už som na konci flaštičky takže pozeráme na ostatné z tejto kolkcie a musím povedať že zatial všetky my pomohli

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)