6. června 2012

Kačer Donald inspired nails

Jelikož je to hlavně blog autorský, a chci psát o kosmetice, tak tady nesmí chybět ani můj výtvor co se týče nehtů. Takových tady bude ještě dost, jelikož miluju lakovaní nehtů a nejvíce vybírání a nakupování laků :D

Tyhle nehty jsou už starší, ale ten způsob ,,výroby" - supr! Dělala jsem to stejně, jako se dělají novinové nehty. Místo toho alkoholu co tam používá můžete použít alpu. Já jsem to dělala s alpou a šlo to.

A tady jsou moje nehty, akorát místo novin jsem použila vystřihnuté hlavy postaviček z Kačera Donalda :)



Určite napište jestli jste novinové nehty zkoušeli a pokud ano, tak jak se vám líbily :) 

5 komentářů:

  1. Harwardiii999-takže na tamten blog už písat nebudes že????
    Nomoc neumim zacházet s blogspot a ani nevimjak se tady pořádbědělají komenty ale mášto tukrásné
    no a nezkoušela jsem to ale vyzkouším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tam už psát nebudu... A nastavila jsem to, aby komentáře mohli přidávat úplně všichni bez toho aby se museli registrovat na blogspotu nebo googlu apod. :)

      Vymazat
  2. Páni moc pěkný! :) Jednou jsem to zkoušela a vypadalo to skvěle! :) Ale nedošlo mi, že si tam mužu obtisknout i obrázek! :) Originální nápad! :) ty postavičky z kačera Donalda jsou užasný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. zkoušela jsme to s vodkou a nešlo mi to musím to zkusit s tou alpou děkuju za tip :)
    Rossy

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)