25. června 2012

Náramky přátelství aneb náramky z bavlnek




Jak možná někteří ví, moje ,,záliba" není jenom recenzování kosmetiky a zajímání se o ni, ale taky vyrábění nejrůznějších blbostí z perliček, bavlnek, bužírek ... A dneska bych se chtěla zaměřit na ty bavlnky, respektive na náramky z bavlnek  taky se jim říká náramky přátelství).

Naučila jsem se to od mých sester (myslím) a od té doby mě to nepřestalo bavit! Teď jsem si na bavlnky zase ,,vzpomněla" a začala jsem něco plést. Chci se naučit i nějaké další vzory atd., ale na to jsem celkem líná :D 

Mám i knížku - spíš mi ji nechala ségra - ve které je návod jak jaký druh plést. 


Možná že ji ještě někde seženete, ale spíše se kdyžtak podívejte na knížky od TOPP. Když už jsem to fotila, tak tady máte i pár fotek náramků, které umím (nejsou všechny samozřejmě).



Více obrázků bych možná mohla dodat pak - kdyby někdo chtěl :). 
Určitě to doporučuju! Je to dobrá věc na ,,odreagování" a taky je to dobré pro tvořivé a hravé lidi. Do komentářů mi můžete napsat jestli plést umíte, nebo třeba někoho znáte :) 

4 komentáře:

  1. Náramky přtelství umím,ale jenom ty jednoduchší vzory... :D Je to fajn... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem je uměla, ale už jsem to zapomněla :) Ten srdíčkový je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak děláš tem srdíčkový? Prosím odkaz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na google jsem našla jen tento návod: http://ivetak.blog.cz/0805/naramky-pratelstvi-vzor-srdce Snad ti pomůže :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)