3. června 2012

Nehty - návod (Cutepolish)

Ahoj :D 
dneska mám pro vás opět nehty... Zase jsem se koukala na google na nějakou inspiraci (ikdyž jsem si nehty už lakovala) a našla jsem tento návod od Cutepolish z youtube.com.


Vidět to jde pěkně, ale pokud by se někdo chtěl podívat na video tak je TADY. Já osobně jsem tenhle desing ještě nezkoušela, ale až si pořídím černý zdobící lak tak to vyzkouším určitě! 

Otázky pro vás: Líbí se vám tenhle desing nehtů? Zkusíte to někdy? 

Blog má nově stránky na facebooku tak nezapomeňte dát "To se mi líbí" :) Odkaz - Zdeňka23 nebo napravo v panelu.

7 komentářů:

  1. Ty jsou krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ted jsem tento vzor zkoušela, a povedl se mi a je to fakt krutéé :))

    OdpovědětVymazat
  3. Božííí!!! Zkoušela jsem to na růžový lak a vypadalo to taky dobře:D

    OdpovědětVymazat
  4. Kde berou ty "štětečky"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se dají sehnat v drogerii, nebo u tesca v těch menších obchůdcích :)

      Vymazat
  5. Kde se dá koupit dotting tool?:) tečkovací nástroj a jaké používaš laky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dotting tool mám z Avonu, jinak se zkus kouknout na aukro, tam ji bude mraky :D laky používám obyčejné z drogerky.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)