8. června 2012

8.6. 2012

Čao :)
Já vím, že nejčastěji píšu deník, ale ségra mi už zítra donese ty moje fotky a bude článků... Uvidíte :) Každý den něco - recenze kosmetiky, nehty, laky a fotky z školního výletu. Pak tam mám ještě fotky ze zahrady, tak to taky uvidíte pokud mi je ségra donese ;)

Dneska jsem školu jenom tak přečkávala, ikdyž jsme psali z angličtiny a chemie... Hned po škole, když jsem došla domů a najedla se, jsme jeli s taťkou a bráchou do Sportisima - já na sandále a brácha na tenisky. Sandále jsem našla asi za 5 minut! :D A o víkendu se zajdu kouknout do Kiku, jestli nenajdu nějaké rifle na mě  takže asi nic).

Nakonec pár pěkných obrázků...

Image001338900375554ontnah_large

Tumblr_m5acgrdqeb1rux6wwo1_500_large

I Love Paris ♥

Tumblr_m0sr59dswj1rpxwa2o1_500_large

5 komentářů:

  1. To písmo je boží! a celkově krásně píšeš..děkuju za otázky..nezapomen že ta odpověd nebude nic moc, protože to bude jen přes tu webku..nejsme moc bohatí..tkže fotak s kamerou nemám, ale neva :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) jo to písmo je pěkné, taky se mi hned zalíbilo :D
      Však to nevadí... já už doma taky nemám foťák, protože si ho ségra vzala a když chcu natáčet přes webku rovnou na youtube.com tak se mi to při přehrávání sekne a jde jen zvuk :/

      Vymazat
  2. Ahoj :) U mě na blogu www.funny-diamond.blog.cz najdeš vyhlášení soutěže. a musím ti oznámit,že si vyhrála!! :) Proto tě prosím ať se tam podíváš a přečteš si info ;)) Díky

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)