9. června 2012

Essence coverstick - recenze

Ahoj :) Tak ségra mi už donesla fotky a můžu začít recenzovat :) Dneska vám povím něco o korektoru od essence.

Pár informací :
-> cena - asi 50kč
-> značka essence
-> koupila jsem ho v DM

Řekla bych, že krytí není nijak super. Jako, něco to zakryje ( mě to pěkně zakrylo zarudnutá místa ), ale nic moc... Nevýhoda je ta, že (myslím ) všechny odstíny jsou matné a když jsem chtěla aspoň trochu zakrýt suchou rudou vyrážku tak byla ještě sušší než předtím.




Doporučit bych o mohla, ale nic super od toho nemůžete čekat :) Jaký korektor používáte vy?

8 komentářů:

  1. jo ten jsem měla taky,první dny mi vyhovoval,pak jsem si koupila jinej a tenhke leží na dně šuplíku,je na nic ..

    OdpovědětVymazat
  2. Používám od Avonu- Korektor a jsem s ním nadmíru spokojená.
    Ale s tímhle zkušenosti nemám :/ :33

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu jsem na tebe pozapomněla, tak se ozývám až teď. Jenm, že ta videoodpověď je hotová :) Ale mám to přes webku, říkala sem že nemám techniku na to xD

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle znám podobný jsem měla doma..Byla jsem s ním celkem spokojená ale jak říkáš zakrylo to jen něco:D Takže te%d mám doma trošku dražší ať to má nějakej účinek..Jinak moc pěknej blog!!

    OdpovědětVymazat
  5. Mno já tenhle neznám. Já používám korektor od Gabrielly Salvette. A ten je výbornej. A v DMku moc nenakupuju :D vše jen přes katalogy :D
    Ale možná tam taky někdy zajdu.m Jo jinak hezky upravené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. já taky většinou fotím mobilem, ale když můžu tak raději foťákem, ale jelikož jak jsem už jednou psala nemáme na notebooku ,,díru" na kartu a ségra nemá kabel na foťák tak musím fotit mobilem :/

      Vymazat
  7. teda udělala jsem dobře že jsem si ho nekoupila.. už z toho důvodu, že má celkem suchou pleť, tak to kdybych si na sebe dala tak to by byla katastrofa.. tenkrát jsem se rozhodovala mezi tímhle a konektorem od Miss Sporty a ten je naprosto úžasný.. takže děkuju za článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)