18. října 2012

18.10. 2012

Krásný den :)
dneska byl ten nejlepší den za poslední dobu. Měli jsme jenom 5 hodin takže jsem domů přijela kolem jedné. Ve škole jsem dělala jenom prezentaci do angličtiny a odpadla nám ekonomika ( supér!!! ). Odpoledne přišla ségra a domlouvali jsme ještě něco na oslavu ( která bude v sobotu ). Teď jsem snědla křupky a zapálila si svíčku, takže mi krásně voní pokoj :D Prostě lážo plážo...

Na zítřek do školy toho taky moc nemáme, takže další plus.

A teď si sedím v pokoji, voní mi tady krásně svíčka a konečně je podzim. Samozřejmě, že se foťák opravuje, takže nemůžu vůbec fotit! Co mám asi jako dělat? Doufám, že až bude zpravený, tak bude pořád tak krásně, jako dneska...


Máte už něco v plánu na víkend? Líbí se vám podzim - počasí, barvy...? 

2 komentáře:

  1. jak to tak vidím budu se celý víkend učit :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ocením, když se koukneš na můj blog a hodíš komentář k prvnímu článku je tam pokračování příběhu ( About me) Na který ses ptala :)
    PS: Moc krásný podzimní obrázek :)
    A o víkendu nic neplánuju =)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)