22. října 2012

Tipy na výzdobu pokoje

Ahoj :)
tak tenhle článek jsem zařadila do DIY, protože se to přece týká nějakého zkrášlování že, a taky si ty věci můžete podle libosti dozdobit. Začínáme :)




1. Svíčky 




Já osobně svíčky miluju. Strašně se mi líbí všechny ty barvy a hlavně vůně... Krásně voňavé svíčky koupíte v podstatě skoro všude. V Tescu mají velký výběr a teď jsem viděla i v Kiku svíčky, které vypadaly přesně, jako svíčky z Ikey. 
Co jsem slyšela, tak jsou úžasné i svíčky z Bath&Body works, ovšem ty seženete jedině v Praze nebo na internetu. 

2. Květiny ( nejlépe v květináči ) 


Květiny moc v lásce teda nemám ( jsem lína na to je zalívat ), ale na narozeniny jsem jednu dostala a celkem se mi to zalíbilo. Dostala jsem gloxnií, ona kvete jen od března do srpna, takže ji půl roku nemusíte zalívat = obrovská výhoda! :D Sice ten půlrok máte na stole jenom povadlé listy, ale v létě zase krásně roste. Takže květiny jsou dalším tipem. 

3. Vlastní obrázky v rámečku


Dalším tipem, jak si zkrášlit pokoj, je výroba vlastního rámečku s obrázkem. Stačí si koupit dřevěný rámeček, nějaké barvy - pokud jej chcete nabarvit a barené papíry + trocha tvořivosti. Já sama v pokoji takové 2 rámečky mám. Předtím v nich byl nepěkný obrázek, tak jsem si vzala barevné papíry a teď tam jsou kytičky :) 

Další věci bych zmínila jen v bodech - pokud vám to rodiče dovolí, tak si můžete třeba pořídit nálepky na zeď. Taky jsou na internetu krásné sady obrázků, kde je většinou jeden velký obraz rozdělen do několika menších ( pokud mě chápete ). 

To by bylo pro dnešek asi všechno. Foťák se mi opravuje, takže teď své fotky žel přidávat nemůžu.

Máte ve svém pokoji nějakou z těhto věcí ( výzdob )? Jak máte vyzdobený svůj pokoj?



4 komentáře:

  1. No tak já to všechno znám ale nic v pokoji nemám:DD

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam ty samolepky ae moc mi dlouho nevydrzely zacaly se odlupovat :((

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla nálepky s hvězdičkama, které ve tmě svítily. Ale strašně se odlupovaly a pak mi padaly do postele :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)