4. října 2012

4.10. 2012

Pěkný čtvrtek :)
Áá, konečně už je čtvrtek a zítra pátek. Ve škole to je nuda, fakt nuda... Jako musím se učit, ale učitelé po nás nechtějí, aby jsme něco moc dělali ( teda aspoň po mě ne :P ). Každopádně, dneska jsme měli jen 5 hodin ( tj. do 12:05 ) tak jsem šla odpodledne do knihovny a pak mamce pomáhat roznášet lístky na volby. Ták mě z toho bolí nožky :D A zítra musím zajít do antikvariátu ( nebo knihkupectví ) na atlas a s kámoškou S. už máme domluvené, že zajdem i do Rossmanna - jupí! Byly jsme tam i minulý týden a koupila jsem si slupovací masku ( možná bude recenze ) a zítra plánuju nějaký lak, pokud mi zbydou nějaké peníze.

Taky jste se těšili na podzim? Já jo, miluju podzim. Ani mi nevadí, že už není teplo, ale zase nemusí být venku šílená zima že... A samozřejmě, jako naschvál mi nejde foťák :( podzim už konečně je, ale já nemám čím fotit, fakt bych už měla do toho Tesca zajít :P




( fotka ještě z léta - poslední pěkná sedmikráská, kterou jsem našla ) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)