5. října 2012

5.10. 2012

Krásný pátek :) ( konečně! )
dneska si zase ,,zadeníčkuju" :D Škola dneska uběhla celkem rychle a pak hurá do města! Nejprve jsem šla do antikvariátu pro atlas - myslela jsem, že sehnání ho bude trvat déle - a pak do Rossmanna. Byla jsem tam celkem dlouho, ale nakonec jsem si koupila jen lak na nehty. Samozřejmě jsem ho musela hned vyzkoušet a je úžasný a krásný!

menší ilustrační foto, aby jste věděli jak asi vypadá :D
Koupila jsem ho jen za 29.90,-. Článek o něm určitě bude, protože je dokonalý :)

Tak tímhle bych asi zakončila dnešek :) Asi se půjdu koukat na How i met your mother ( bude to legen počkej si.. dární :D ). Krásný víkend!

1 komentář:

  1. vyzera krasne taka jesenna farba!
    A pri príležitosti tretích narodenín môjho blogu ťa pozývam na historicky prvú giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)