11. října 2012

Anketa

Krásný podzimní den :)
pár dnů jsem dělala menší průzkum, a to  o tom, jaký typ blogu je ,,nejpopulárnější". Pokud vás zajímají výsledky, tak jsou níže.


Blog - ////////
Blogspot - //
Jiný web -

Výsledek mě ani moc nepřekvapuje. Sama jsem předtím měla stránku na blog.cz, ale blogspot/blogger se mi zdá mnohem lepší. Hlavně pro to, že fotky nemusíte nejprve dávat do galerie a pak až do článku. Taky ty štítky se mi líbí a statistiky - na blog si to musíte stáhnout a nastavit a tady jenom nastavíte a hotovo :) Prostě, ti, kteří mají blogspot mě chápou :). 

Doufám, že se vám můj průzkum (anketa pokud chcete) líbil a byla bych ráda, kdyby jste mi napsali, jestli by se vám líbilo něco podobného zase ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)