29. října 2012

29.10. 2012

Ahoj :)  
dneska trochu veseleji. O škole se mi mluvit nechce, stejně je tam většinou nuda. Jo učitelé zkouší a píšeme písemky, ale co... No a abych se dostala k tomu, co jsem to vlastně chtěla dneska napsat.

Když dneska večer přišel taťka z práce ( a já vylezla z koupelny :D ) jen tak mimochodem mi oznámil, že už je foťák opravený. Tak jsem mu řekla, že nám zítra odpadá poslední hodina, tak pro mě může přijet a pak bychom tam zajeli. No ještě nevím, jak to teda bude, protože taťka má na zítřek ,,objednané" přezutí pneumatik -na autě samozřejmě-. Každopádně už prostě ( doufám teda! ) budu mít foťák a budu moct dávat fotky na blog. 

takovou kabelku přesně bych chtěla ( a potřebovala )


To by bylo jen tak informativně. A ještě jsem se chtěla zeptat, jestli někdo z vás už nezkoušel tu novou řadu Dove nourishing oil care ( jak je na to ta reklama teď nová )? Chci to totiž vyžkoušet, jelikož je to přesně případ mých vlasů, ale nechci si koupit něco co nebude fungovat. Tak mi prosím napište :) Díky 


1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)