13. října 2012

Novinky v Dm

Pěkný den :)
dneska mám pro vás měnší článek o novinkách v DM. Našla jsem to všechno na internetu a jsou to novinky od 10.10. 2012 a pokud je na ně nějaká akce tak platí do 10.11. 2012.

1. Playboy VIP


Není to teda novinka jen v DM, myslím, že to najdete v každé drogerii, ale v dm na dámskou verzi mají slevu. Sama jsem jí ještě necítila, ale ostatní 3 ( nebo 2 teď přesně nevím kolik jich je ) moc pěkně voní, takže tahle určitě nebude vyjímnkou.
PS: Myslím že reklama mluví za vše :D.

2. Balea novinky



Na tyhle nové produkty od Baley se rozhodně chystám, jelikož zrovna hledám něco na mé suché vlasy. Doufám, že mi to pomůže :) Plánuju si zatím koupit jen balzám na vlasy a potom možná i šampón. 




Dále nové tělové mléka a sprcháče. Tělové mléka jenom za 39.90,- a sprchové gely zae za 29.90,-. Vybrat si můžete z těhto dvou tělových emulzí, pak ze dvou olejových tělových emulzí a sprcháč je asi jen jeden.

Nově taky najdete rozjasňující denní krém a regenerační noční krém - kadžý za 99.90,-.

3. elite - deodoranty


Určitě všichni znáte elite perfémy, tak teď přišli s novinkou a to elite deodoranty. Za 59.90,- rozhodně stojí za vyzkoušení! 

4. Rimmel - řasenka Scandal eyes


Tuhle řasenku najdete taky určitě v každé drogerii. Já ji poprvé viděla v Rossmannovi a musím říct, že kartáček má úžasný a co jsem na internetu viděla, tak udělá užasné řasy. Každopádně, nevím jak vám, ale mě se zdá, že teď je těch řasenek s mega kartáčkem všude až až... 

Doufám, že se vám článek líbil. Ráda bych tyhle novinky dělala častěji, takže bych byla ráda za váš názor na tenhle typ článku :) 

Chystáte si nějakou z těhto novinek pořídit? Nebo už něco máte? 






5 komentářů:

  1. Wow, tak to je moc pěkný, něco podobného Taky používám =) A playboy je dobrý :)
    Jinak dobré levné věci =)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ty sem dáváš novinky v dm pravidelně? :) Já jen, že DM navštivuju docela často, takže mě takovýhle články potěší! :)
    Playboy vždycky hrozně hezky voní! :) Sama mám voňavku od playboye. Strašně mě zaujali ty sprcháče a krémy od Balea- protože na tohle jsem uplně ujetá :D a taky mě zaujal ten elite deodorant :)

    OdpovědětVymazat
  3. To mléko vypadá skvěle! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)