27. října 2012

27.10. 2012

Krásný (pod)zimní večer :)
tak teď už konečně sníh dorazil i k nám. Teda není to žádná chumelenice, ale spíše sníh s deštěm, každopádně mě už celý den štvalo, že si všichni na facebooku psali statusy jako: sněží! apod., protože jsem se těšila, že i u nás bude dneska odpoledne sněžit...

No, jinač se chci trochu omluvit za neaktivitu, ale já chci fotit ( venku, nehty atd. ), recenzovat a tak, ale foťák se pořád opravuje. Ještě na to mají max. asi 2 týdny, aby ho opravili a já ho měla konečně u sebe. A co to jsou články a  blog bez vlastních obrázků a fotek?

Ve škole je to zatím pořád v pohodě. Říkám zatím, protože doufám, že to nebude třeba horší. Mám pár trojek, jinač 2 a 1 ( píšu to pro to, že jsem v prváku na střední, tak je to trochu rozdíl mezi základkou a střední že.. ).



Už dlouho plánuju, že zkusím tyhle malé keksíky ( či co to je ) upéct, protože jsem v časopisu Albert našla na ně recept, tak kdyžtak napíšu a vyfotím - popř. mobilem :) 

Sněží nebo sněžilo u vás dnes taky? Byli jste, nebo půjdete na nějakou Halloweenskou párty?

3 komentáře:

  1. Jo tak se známkama jsme na tom asi stejně :DU nás začalo sněžit až dneska

    OdpovědětVymazat
  2. Taky u nás sněží a pořád to nechce roztát! Jinak k těm makronkám (to jsou ty "keksíky" :D). Já teda peču moc ráda - třeba muffiny a udělala jsem už i větrníky - ale na makronky bych si teda netroufla.. :D E.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)