29. srpna 2015

29. 8. 2015 │změny na blogu?

Krásný víkend všem :)
Ano stalo se to opět... Myslím tím vynechání článku. Včera se konečně rozhodlo, jestli pojedu pryč nebo ne a ano - kolem konce září a začátku října budu mimo ČR na celkem dlouhou dobu. S tímhle zkušenosti nemám vůbec, ale jelikož to je v září a to znamená jen jedno - začátek školy - už teď je mi jasné, že to nebude vůbec jednoduché...

pinterest.com

Upřímně nevím proč (jestli jsem to teda někdy udělala) jsem se někdy vymlouvala na začátek školního roku, protože si myslím, že až teď to je oprávněně. Jsem nadšená, ale zároveň trochu vystresovaná z toho, jak uvažuju, co všechno bude potřeba zařizovat a udělat, aby byly oficiálně další dva měsíce ty nejlepší za dlouhou dobu! Vidím to na hodně "to do" seznamů :D

Proto teď články nebudou jak předtím úterý-čtvrtek-sobota, ale aspoň jednou do týdne se článek určitě objeví. Toť vše k mým blábolům...

Chtěli byste nějaký článek na téma alá "zpátky do školy"?

1 komentář:

  1. Ahoj, mně by se článek asi líbil :) já jdu teď na vysokou, tak si ráda připomenu, jaké to je třeba v kůži gympláků :D a užívám si dlouhé prázdniny, to se musí nechat :D
    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)