1. srpna 2015

Nákupy - červenec 2015

Krásný víkend! :)
Minulý měsíc byl jen ve znamení nakupování věcí "do zásoby", takové malé škudlení, takže čekejte hodně (a vlastně jenom) pečující kosmetiky. 


Začala bych věcmi od Balea jako je sprej do bot a na nohy s vůní mandarinky, podobnou verzi jsem si kupovala i minulý rok na léto a teď už si bez téhle vychytávky neumím představit léto. Stojí 45 Kč a momentálně seženete jenom tuhle jednu verzi. O suchém šamponu Balea už jste si mohli přečíst (odkaz na článek), ale vyrábí se ještě jedna verze, takže jsem se rozhodla jí vyzkoušet, jestli je v něčem jiná - cena 60 Kč. Mycí gel a pleťový krém jsem si koupila jen protože byly ve slevě (každý stál 40 Kč) a jsou to věci, které používám každý den. Mycí gel Balea jsem ještě nikdy neměla, ale s krémy mám dobrou zkušenost :)

Myslím, že už nemusím opakovat, že Garnier zklidňující odličovač 2 v 1 (odkaz na recenzi) je můj oblíbený a budu ho kupovat pořád dokola. Navíc jsem ho mají teď v DM za stálou cenu 80 Kč! Antiperspirant Rexona Maximum protection se ke mně dostal díky giveaway na blogu od Natálje (odkaz na blog) a po pár vyzkoušeních už můžu říct, že jsem ještě nikdy nic tak dobrého nezkoušela a bude to určitě kladná recenze až se objeví článek! Olay osvěžující tonikum a odličovací ubrousky jsem sehnala v drogerii Teta (každý za 30 Kč). Ubrousky jsou zatím nic moc a tonikum používám na dočištění pleti... Poslední drobností jsou nálepky na francouzskou manikůru od Gabriella Salvete, které jsem koupila taky v Tetě za 13 Kč, protože mě napadlo s nimi udělat jeden "trend" tzv. moon manicure, ale nepovedlo se...

Objevili jste nějaký produkt, bez kterého si nedovedete léto představit?

5 komentářů:

  1. Zrovna tenhle suchý šampon mi vůbec nesedl a musela jsem se přemáhat, abych ho vůbec vypotřebovala..ale Tobě třeba bude sedět víc:-) A tonikum Olay jsem taky ulovila za výprodejovou cenu, docela se na něj těším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem ho nezkoušela, ale jelikož mám relativně světlé vlasy, tak se moc nebojím bílých fleků... :)

      Vymazat
  2. Bez Rexony už si nedokážu představit léto, zkoušela jsem i ten od Dove, který má úplně stejné dávkování, ale není tak účinný jako Rexona, přitom vypadají stejně, i cena je podobná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění ;) já myslím že zůstanu u Rexony, pokud budu kupovat znovu :D

      Vymazat
  3. super nákupy, krém od baley mam a jsem spokojená :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)