15. srpna 2015

Rimmel Nail Nurse Stronger Nail │podkladový lak

Hezké dopoledne všem :)
Bez nějakého dlouhého vysvětlování se rovnou vrhneme na recenzi na podkladový lak od Rimmel. Pořád hledám ten "správný podlak", který mi nehty zpevní a ochrání, ale zatím jsem nic převratného nenašla...




Lak jsem si objednala hlavně kvůli tomu, že byl o polovinu levnější - cena je 99 Kč v drogerii a já ho sehnala za 56 Kč na krasa.cz, kde pořád zlevněný je - a hlavně proto, že s péčí o nehty od Rimmelu nemám žádnou zkušenost. Lak má dobrý štěteček, plochý a na konci rovný. Konzistence je jako klasický lak na nehty, možná trochu tekutější, ale né tak moc, že by snad stékal z nehtu. Schne rychle a do lesku (jak jde vidět na fotce) a i přes to, že má v lahvičce narůžovělou barvu s šimerem, tak nehty nijak nezabarví. Plusem je určitě to, že když ho používám nemám nehty žluté (od častého lakování), ale s pevností mi zatím pomohl jen trochu. Píšu zatím, protože kdybych ho používala třeba půl roku, tak by změna mohla být i větší...

Máte zkušenost s laky od Rimmel podobného typu?

4 komentáře:

  1. mám, sice nám od rimmelu ale některé ani a zatím jsou super
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda laky od Rimmel London.. A mám problém s lámavými nehty...Takže tenhle lak určitě zkusím :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)