23. srpna 2015

Mint nails & glitter │Essence

Krásné nedělní dopoledne :)
Minule když jsem vynechala článek, jsem neměla potřebu se omlouvat za to, že jsem nic nepřidala, protože přece jenom, je to můj blog, ale tentokrát to nebyl jenom jeden článek... Omluva pro čtenáře, kteří opravdu články čtou, komentují a blog je zajímá, je tady... Měla jsem nějaké rodinné problémy a i když škola ještě nezačla, už teď je s ní spojeno spoustu věcí, které se musí zařídit a vyřešit. Taky uvažuju o nových nápadech na články, které by mohly být pravidelně, protože sotva dojde "nová kosmetika k zrecenzování" tak není o čem psát?!


Minulý týden jsem oslavovala svoje (nebudu psát konečně, protože už nechci dál stárnout :D) 18. narozeniny a řekla jsem si, že když jsem si dlouho kvůli brigádě nemohla lakovat nehty, teď si je konečně, i když jenom na jeden den, nalakuju! Použila jsem Essence the Gel nail polish v odstínu 40 play with my mint (odkaz na recenzi), o kterém vím, že mi vydrží na nehtech dlouho, stačí dvě vrstvy a schne do lesku, takže není třeba použít top coat. A protože to vypadalo "moc jednoduše" vzala jsem lak s velkými třpytkami a ty z něj vybrala a nanesla zdobítkem na nehet - jednoduší než dělat puntíky lakem na nehty a efektnější :)

Máte vy nějaké tipy na články, které byste si chtěli u mě na blogu přečíst? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)