9. srpna 2015

Oblíbené laky na nehty... léto 2015

Krásný den všem :)
Včera článek nebyl, protože jsem nebyla schopná v tom vedru něco dělat, snad pochopíte :) Vedro je teda pořád (nevím jak v Čechách), ale teď k večeru je to snesitelnější. Dneska vám ukážu tři moje oblíbené laky za poslední dobu.


Prvním je Avon Gel Finish v odstínu Lavender Sky (odkaz na recenzi), což je krásná světle fialová s kapkou šedé. Kryje ve dvou vrstvách, dobře schne a schne do krásného lesku, což mě na něm neskutečně baví. Na nehtech mi stejně jako Miss Sporty Quick dry č. 170 (odkaz na recenzi) vydrží tak, jako nikdy žádný lak nevydržel - skoro týden bez velkého poškození! Miss Sporty je tady nádherná barva, výrazná modrá, která kryje ve dvou (někdy stačí i jedna) vrstvách. Schnutí je trochu horší, ale za tu barvu to stojí :) Poslední lak, který jsem si oblíbila i přes to, že při odlakovávání musím použít alobalovou metodu, je od Gabriella Salvete z edice Circus Enamel v odsínu 02 Crazy Clown (odkaz na recenzi). Od GS jsem si hodně oblíbila i růžový lak z edice Stars, ale ztuhl a tenhle ho perfektně nahradil. Pro plné krytí je potřeba dát alespoň 3 vrstvy a mít trpělivost. Opět to ale za ten výsledek stojí, i když ho použijete jen na jeden nehet "na ozdobu".

Jaké máte oblíbené laky na nehty/odstíny vy? Jak bojujete proti vedru?

6 komentářů:

  1. Já mám nejraději růžový neonový lak Dermacol, který teď nosím skoro pořád :D A u tebe se mi moc líbí ten modrý :))

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem ten oranžový, ale spíš se mi to líbí na ostatních než na mě :D

      Vymazat
  2. Barvičky jsou velmi super
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvičky! :) To mi připomíná, že bych to neměla flákat a mohla bych si nehty taky konečně nalakovat.. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď dlouho nelakovala kvůli brigády, ale když jsem mohla tak jsem se vrhla rovnou na třpytky :D

      Vymazat
  4. Ten na té 3 fotce vypadá úžasně, ale na mých nehtech se mi prostě nelíbí :/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)