6. srpna 2015

Essence novinky - léto 2015

Hezký den všem :)
Dlouho jsem se na stojan Essence nebo na jejich webové stránky nekoukala, ale vzpomněla jsem si, že každým rokem ke konci prázdnin nebo na podzim mívali obměnu několika produktů ze stálé řady a letos je tomu taky tak. Na jejich webu essence.eu jsem našla nejrůznější nové produkty, které by se měly začít prodávat 10. 8. 2015 (taky záleží asi i na drogerii, kdy začne doplňovat stojany). Ukážu vám většinu výrobků, ale né vždy ve všech dostupných odstínech, na to se můžete kdyžtak kouknout na jejich webu

PLEŤ


Z produktů na pleť mě zaujal jenom korektor, který vypadá jako chubby stick a který bude dostupný ve 3 odstínech. Tužka na obočí vypadá taky zajímavě, pro mě hlavně tím, že není nijak barvená, takže má za úkol obočí jen "udržet na místě".

OČI




Tady se mi to zdá už zajímavější, hlavně ty paletky vypadají krásně - na první pohled se mi líbí Vintage a Nudes. Mimo paletky a řasenky budou taky nové odstíny klasických mono očních stínů

RTY



Na rtěnky si moc nepotrpím, ale nové rtěnky sheer & shine (třetí obrázek) vypadají zajímavě a to i výběrem odstínů - je jich celkem 12. Novinkou bude taky tekutá rtěnka a mini balzámy na rty alá chubby stick.

NEHTY



Na sekci novinek okolo nehtů a ozdob jsem se těšila vždycky nejvíce, ale teď žádné velké novinky nebudou - přibudou odstíny do kolekce "the nudes" a "the pastels" a objeví se nová kolekte "the darks".  Laky na francouzskou manikůru vypadají krásně, ale jsem spíše pro klasické barevné laky. Co mě ale zaujalo je colour booster base coat, který by mohl být super pomocník pro málo krycí světlé laky na nehty.

Jaká novinka se vám líbí nejvíce? Máte nějaký oblíbený produkt od Essence?

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky se mi líbí ta paletka, hlavně proto, že to nejsou jenom hnědé odstíny :)

      Vymazat
  2. Korektor mě taky zaujal, určitě kouknu na tu kolekci laku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá podobně jako korektory Max Factor nebo Astor myslím, že má stejné :D

      Vymazat
  3. Některé výrobky vypadají dobře, určitě omrknu, zaujal mně korektor a líbí se mi i rtěnky.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)