25. srpna 2015

Olay essentials vlhčené čistící ubrousky s Aloe Vera

Hezké úterý :)
Dneska to bude o odličovacích/čistících ubrouscích, které mě jenom utvrdily v tom, proč jsem ubrousky přestala používat. Na cestování a líné večery, kdy se člověku nechce piplat s deseti produkty, se budou hodit, ale jinak asi ne e...



První o čem bych se zmínila je parfemace, která je strašná - připomíná mi to doktory, ale při používání to naštěstí nejde tak moc cítit... Ubrousek je dobře vlhčený a není moc suchý, takže obličej zbytečně více nedřete. Slibuje i odstranění voděodolné řasenky, se kterou se popere, ale trvá to dlouho a není to nejpříjemnější pro oči a okolní pokožku, takže je používám jen na pleť, nebo když použiju jenom malou vrstvu řasenky. Pleť to neodlíčí a nedočistí dokonale, takže je potřeba použít ještě micelárku nebo pleťovou vodu (nebo jiný produkt, na který jste zvyklí). Na osvěžení po dni, kdy nenosíte vůbec makeup jsou fajn, i na to odličování, pokud jste třeba večer už unavení.. Koupila jsem je v akci za 30 Kč v drogerii Teta a v balení je 20 ks - jestli ubrousky rádi používáte, můžete zkusit tyto :)

Používáte odličovací ubrousky? Jestli ano, tak jaké byly ty nejlepší, které jste vyzkoušeli?

3 komentáře:

  1. Taky je mám a jsou fajn. Ale ta vůně mě jednou trefí.. jsem se odličovala a můj mi říká, bože co je to za smrad, já myslel že kosmetika voní. A bohužel ne vždy.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/recenze-paletky-e-style-02-charm.html

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem je,ale zatím jen koukam.. Vypadají dobře
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Odličovancie obrúsky používam iba keď cestujem. Doma na odličovanie používam iba kokosový olej.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)