11. srpna 2015

Péče o pleť, tělo a vlasy - léto 2015

Krásné úterní dopoledne! :)
Dneska budeme pokračovat v oblíbencích, ale tentokrát to bude ze sféry pečující kosmetiky aneb po dlouhé době článek typu "Péče o pleť, tělo a vlasy" tentokrát za posledních několik týdnů. 



Jako první se koukneme blíže na produkty, které používám ve sprše... O vanilkovém šamponu Balea jsem se rozplývala už v recenzi (odkaz na článek), ale ani tentokrát to nenechám jen tak. Ta vůně je nádherná a určitě si ji zajděte očuchat do drogerie :) Je bez silikonů, krásně pění a vlasy umyje, ale doporučila bych koupit rovnou i balzám na vlasy. Protože jsem si balzám nedokoupila, používala jsem jasmínovou masku od Kallos, která vlasy udělala hebčí a rozčesatelnější (odkaz na recenzi), za tu cenu taky doporučuju vyzkoušet. O tom, že jsem si oblíbila sprchové gely Dove už snad nemusím nic psát. Vyzkoušela jsem jich už několik a oblíbence teda zatím nemám, ale tenhle Natural Caring Oils není vůbec špatný a vlastnostmi stejný, jako ostatní (odkaz na recenzi).


Už několikátým rokem jsou pro mě novou nezbytností dvě věci a to tělový sprej Avon a sprej na nohy a do bot Balea. Tělový sprej je ideální na osvěžení a není tak "těžký" jako parfém (odkaz na recenzi) a sprej do bot se hodí pokud máte plátěné boty nebo nemáte vždycky možnost nosit sandále nebo žabky. Antiperspirant Rexona Maximum protection jsem vyhrála v giveaway a už po pár použití můžu říct, že jsem si ho zamilovala a je to nejlepší produkt proti pocení, který jsem kdy vyzkoušela. I v těhle vedrech mám podpaží suché, takže mám nutkání si ho namazat po celém těle :D Brzy se těšte na recenzi! Poslední produkty jsou oba od značky Garnier, kterou jsem si teď (co se týče péče o pleť) oblíbila. Zklidňující odličovač 2 v 1 už nedám nikdy z ruky a budu ho doporučovat všem a pořád (odkaz na recenzi), na voděodolné produkty v létě je ideální. Čistící pěnový gel s výtažky z hroznů je super na každodenní osvěžení pleti jak ráno tak večer, dočistí pleť a nevysušuje ji (odkaz na recenzi).

Chtěli byste článek i s produkty z dekorativní kosmetiky? Jací jsou vaši oblíbenci za léto?

2 komentáře:

  1. SUPER ČLÁNEK
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla vanilkový šampon, ten byl naprosto super a na kondicionér a masku ze stejné řady si taky stěžovat nemůžu, ta vůně je prostě nádherná:-) A pak Rexonu Maximum Protection, na léto proti pocení neznám nic lepšího a účinnějšího:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)