4. srpna 2015

Garnier Essentials čistící pěnový gel s výtažkem z hroznů

Krásné úterní dopoledne :)
Počasí se zase vrací do toho "letního módu", tak snad to tak vydrží co nejdéle! Jak asi už víte, pokud můj blog čtete trochu déle, tak se už neobejdu bez použití čistícího pleťového gelu a teď jsem začala zkoušet jiné produkty než mou stálici od Avonu (odkaz na recenzi), kterou jsem už nějaký ten měsíc nepoužila. Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet něco od Garnieru a zelená řada s výtažky z hroznů mi přišla pro mou pleť nejlepší volbou...


Co se mi taky hned zalíbilo, a dalším plusem ke koupi, bylo dávkování pumpičkou. Až bude gelu v lahvičce málo, tak to taková výhoda nebude, ale na líné rána to je ideální. Konzistence je tekutější než jsem čekala (logicky aby to prošlo tubičkou) a pumpička vám dá ideální množství - stačilo by i méně možná... Nejdříve jsem se trochu bála, že to bude tímhle tempem rychle pryč, ale teď ho už používám přes měsíc a jsem v půlce.


Pumpnete si do navlhčených dlaní, napěníte a pak rovnou nanesete na pleť - pění dobře a rychle a taky se dá rychle smýt - další plus na líné rána :) Můžu říct, že dělá opravdu to, co slibuje... "Pleť je čistá, hebká a svěží, může lépe dýchat." Příště ale asi sáhnu po verzi, která je určená pro problematickou pleť, protože se mi teď zhoršila a s pupínky to nepomůže, jinak je to ale na každodenní použití (používám ráno i večer) super produkt. Koupila jsem ho v DM za 80 Kč, balení má 200 ml a můžete si vybrat opět z různých druhů podle typu pleti.

Máte zkušenosti s zelenou řadou s výtažky z hroznů od Garnier?

2 komentáře:

  1. Tohle je super, taky jsou zkoušela.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  2. Také používám denně :) pleť je hebká, svěží a rozjasněná, také skvěle voní :) s pupínky sice opravdu moc nepomáhá, ale černým tečkám se s tímto gelem vyvarujete hezky :) musím ale opravdu říct že je to zatím nejlepší přípravek na čištění pleti který jsem používala :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)