30. července 2015

Spotřebováno - červenec 2015

Hezký den  všem :)
Dneska si dáme jako tradičně spotřebováno za uplynulý měsíc. Největší čtyři produkty jsou vlastně i věci, bez kterých bych si léto nemohla vůbec ale vůbec představit a to je opalovací krém/olej, sprchový gel Dove, dvoufázový odličovač Garnier a samozřejmě antiperspirant!


Asrid olej na opalování s faktorem 10 už mám doma nějakou tu dobu a určitě něco na podobném smyslu koupím i znovu, jelikož po něm pokožka ihned vypadá lépe a "opáleně". Nevýhodou by bylo, že se jednoduše z pokožky otře, takže je třeba častěji mazat. Dove go fresh sprchový gel s vůní modrého fíku a květu pomerančovníku jste mohli vidět už v recenzi (odkaz na článek). Hodně jsem si tyhle gely oblíbila a určitě to není poslední, který bych chtěla vyzkoušet. Nevím jak jsem mohla někdy nepoužívat Garnier odličovač 2 v 1 (odkaz na recenzi)! Jednu dobu jsem si ho oblíbila a pak na něj nějak pozapomněla. Protože jsem ho ale i předtím používala hlavně v létě, letos nesměl chybět taky. Jestli chcete něco od Garnier vyzkoušet, v DM mají teď super ceny. Léto = nutnost použít anitperspirant nebo alespoň deodorant! Tentokrát jsem sáhla po Fa sport Ultimate Dry a svou funkci za cenu 40 Kč splňoval dobře.

Moje vůbec první vůně/parfém od Avonu byl tehle malý roll-on, který se teď prodává v trochu jiném balení, Pur Blanca. To že už ho mám nějakou tu dobu bude asi i tím, že s touhle vůní mám spojený konec ZŠ. Určitě budu někdy kupovat další balení, do kabelky je tohle ideální věc. Tipy, co vše můžete dělat s kokosovým olejem jsem psala v samostatném článku (odkaz na článek) a tohle je další věc, kterou musím mít znovu. Pokud jste ještě nikdy nevyzkoušeli tak si tohohle malého pomocníka určitě kupte, alespoň v menším balení. Posledním produktem je Alverde pleťové tonikum v mini balení. Používala jsem ho na dočištění pleti po odlíčení nebo když jsem se potřebovala zbavit rozšířených pórů na pleti.

Máte s něčím co jsem zmínila zkušenosti? V srpnu se můžete těšit po dlouhé době na oblíbence! :)

6 komentářů:

  1. Z tvého spotřebováno mám zkušenost jen s kokosovým olejem (sice od jiné značky, ale přeci! :)). Sprchové gely Dove mám ráda, tenhle jsem ale ještě nezkoušela. :)

    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle mini verzi jsem měla z fler.cz, ale příště zajdu asi do DM - jen ta cena by mohla být nižší :D

      Vymazat
  2. ten deodorat od Fa jsem měla, byl dobrý jen mi smrděl
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi ta vůně ani moc nevadila, ale teď jsem objevila Rexonu a myslím, že nic jiného už používat nebudu :D

      Vymazat
  3. Ten odličovač Garnier jsem si teď pořídila, nalákalo mně, že se dá použít jak na obličej, tak oči, snad budu taky spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že pokud nemáš moc mastnou pleť, tak ti vyhovovat bude taky :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)