11. července 2015

Garnier Essentials Sensitive zklidňující odličovač 2v1

Krásné sobotní dopoledne :)
Jak si zatím užíváte prázdnin/relativně teplého počasí? Já stále na brigádě, ale už i moje Sněhurkově bílá kůže se začíná "barvit" :D Dneska to bude recenze na můj nejoblíbenější odličovač vůbec a to jak na pleť (to hlavně přes zimu) tak na oči!



Jedná se o dvoufázový zklidňující odličovač od značky Garnier. Krásně všechno odlíčí, o voděodolné řasence ani nemluvě - s tou si hravě poradí. Je to jednoduše jiné a lepší než odličovací ubrousky nebo micelární voda, nedráždí pokožku a při odličování řasenky nemusím ani mockrát přejíždět vatovým tamponkem přes víčko, ale s ubrousky je to zase rychlejší.

před a po protřepání

Pleť zanechá na dotek hebkou, ale pokud produktu použijete více, tak je pleť trochu po tom oleji mastná. Pokud máte suchou pleť tak můžu tohle vřele doporučit, jestli máte pleť hodně mastnou tak určitě ne - měli by jste ji ještě více mastnější, jedině po tom hned použít pleťovou vodu nebo čistící gel (já mám pleť smíšenou - mastnou "Té zónu" a nevadí mi). Nijak nevoní což může hodně lidí přivítat. Nevydrží moc dlouho v stavu, v jakém je po zatřepání, (cca půl minuty) takže musíte často třepat, ale to je zanedbatelné. Co bych chtěla ještě zmínit je uzávěr, ze kterého se ne moc dobře dostává produkt na vatový tamponek - když "láhev" zmáčknu tak to skoro vystříkne, takže to trochu trvá. Obsah je 200 ml a běžná cena v DM je momentálně 80 Kč, jinak se dá sehnat v každé drogerii, ale myslím že v DM je nejlevnější (v Tetě a Rossmannovi seženete za cenu okolo 100 Kč).

Co na odličování aktuálně používáte vy?

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, best odličovač na očí ever, doufám, že ho nikdy nestáhnou z prodeje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)