9. července 2015

Gabriella Salvete enamel č. 141 │ novinka Gel Enamel

Krásný čtvrtek všem :)
Už dlouho jsem okukovala tenhle lak na nehty ve stojanu Gabriella Salvete a dneska vám ukážu jak vypadá na nehtech. Celkově mi laky GS vyhovují hlavně konzistencí, tím že jen tak nevyschnou a mají super štěteček.


Štěteček mají všechny jejich laky plochý, na konci rovný a není ani široký ani moc tenký, takže se s ním lakují nehty různých velikostí. K plnému krytí stačily 2 vrstvy, které obě uschly celkem rychle a navíc na tomhle odstínu nešlo vůbec poznat, jestli mám na nehtech otisky látky nebo něčeho podobného! :) Výdrž záleží na podkladu a top coatu jaký použijete, ale mám s těmihle laky dobré zkušenosti a kamarádce vydrží na nehtech i týden v krásném stavu a to ho používá samotný. Co se odstínu samotného týče, tak ho půjde těžce popsat... Je to metalická růžovo-fialová se zlatým šimerem ale záleží pod jakým světlem na nehty koukáte. A to se mi líbí na tomhle laku nejvíce, že nevypadá pořád stejně a podobný odstín jsem v drogerii snad ani neviděla.

zdroj

Chystá se nová řada laků Gabriella Salvete a to Gel Enamel, o které jsem zatím četla ale jen na oficiálních anglických stránkách (odkaz na web). Dostupné budou v pěti odstínech, které můžete vidět na obrázku plus gelový top coat, který slibuje efekt gelových nehtů bez použití UV lampy. Matná limitovaná edice mě moc nenadchla - hlavně teda výběrem odstínů - ale na tuhle se určitě v drogerii kouknu, abych mohla porovnat s gel laky Avon a Essence.

Jaká limitovaná edice laků na nehty od GS se vám zatím nejvíce líbila?

2 komentáře:

  1. na tu novou řadu od GS se neskutečně těším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na kolekci se mám v plánu mrknout, nejvice se jim povedla hned ta první - pískové laky :D jinak ten lak má naprosto božský odlesk :O

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)