21. července 2015

21. 7. 2015 │ sada šperků, příprava článků - novinky

Krásné úterní dopoledne! :)
Doufám že si užíváte někde u moře nebo na bazénu, protože to vedro je nesnesitelné - nejsem ten typ člověka, který by si užíval tepla a veder - jasně, jsem ráda, že se nemusím navlíkat jako v zimě, ale co je moc to je moc (navíc se mi zdá, že jestli nezaprší tak nám vyschne potok před barákem :D).


Místo sady šperků se tady měla objevit recenze na barevné křídy na vlasy, ale u dodavatele došlo (jakýmsi záhadným způsobem) k chybě a došla mi tahle sada náušnic a řetízku s přívěškem. Musím ale uznat, že je to sada nádherná a neskutečně moc se líbí jak mně tak i okolí! :) Řetízek je delší, ale má "nastavitelnou délku" (+- 5 cm). Najednou sadu asi nebudu nosit tak často, hlavně proto, že řetízek pravděpodobně po nějaké době ztmavne, ale náušnice se určitě neztratí i na každodenní nošení. Sadu si můžete objednat na stránce postovnezdarma.cz (<- odkaz přímo na sadu šperků) za cenu 285 Kč.


Zpátky ke kosmetice se brzo vrátím, to nebojte :) Nedávno jsem využila volného času a krásného denního světla na nafotila všechny novinky, které jsem si koupila, abych měla materiál na články. Nedodané křídy na vlasy mi trochu zhatily plán článku na téma barvení vlasů suchým pastelem oproti křídám na vlasy, takže bude jenom první verze...

Děkuji stránce postovnezdarma.cz za poskytnutí sady k recenzi.

4 komentáře:

  1. ty šperky jsou velmi pěkné :D
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nevypadá vůbec špatně. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šperky jsou dokonalé :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)