4. července 2015

4. 7. 2015 │Girl Online - Zoella, American Horror Story, české písničky

Ahoj :) Dneska si dáme pauzu od vší té kosmetiky, laků na nehty a podobně, tak snad to i vy oceníte. Dlouho jsem nepsala o tom, co právě poslouchám nebo třeba čtu (o tom jsem nepsala snad nikdy), tak to jdu dneska napravit... 


Začala bych seriály, protože jsem se začala dívat na American Horror Story, hlavně kvůli tomu, že se o něm všude pořád něco píše a já si řekla, proč ne. Na horory se normálně nedívám a moc tohle "téma" nevyhledávám, ale seriál mě zatím baví! Lekací scény, jak já tomu ráda říkám, tam nejsou tak často, jak jsem si myslela, ale i tak se to bude (myslím) líbit i lidem, kteří koukají třeba na hororové filmy.


Díky sestře, která pracuje v knihkupectví jsem si mohla přečíst knížku od známé britské youtuberky Zoe Sugg neboli "Zoella" s názvem GIRL ONLINE. Knížku jsem přečetla celkem dost rychle, protože mě příběh bavil a myslím, že je to to pravé pro puberťačky a celkově, jestli máte rádi romány. O příběhu se nebudu moc rozepisovat (ale pokud byste chtěli, můžu se klidně o knížce rozepsat v samostatném článku), jen zmíním, že hlavní postavou je Penny, která píše anonymně blog a podepisuje se právě jako "Girl Online". Žije v Brightonu (myslím že rodné město Zoe) a má i několik jejich vlastností. Bude i pokračování této knížky a za mě určitě můžu doporučit - má asi 350 stran, už přesně nevím.

Zjistila jsem, že vlastně skoro vůbec neznám a neposlouchám české skupiny a zpěváky až na ty nejznámější, jako je třeba Xindl X, Tomáš Klus, Kryštof, Chinaski, Tereza Kerndlová... No pořád na tom nejsem nejlépe, ale nějak nemám inspiraci, takže jestli máte nějakého oblíbeného českého zpěváka/zpěvačku/skupinu, tak mi určitě dejte vědět do komentářů :)

4 komentáře:

  1. Tak to jsem vůbec nevěděla, že bude i pokračování GirlOnline, to se teda těším, protože první díl mě moc bavil :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na American Horor Story počujem len samé dobré ohlasy, tak asi sa do toho pustím aj ja. Girl Online som nečítala, ale na to som zase počula, že je to veľmi jednoduché čítanie a tak asi nič pre mňa, takže radšej siahnem po inej knižke. A z českej hudobnej scény mám rada spomínaný Kryštof, ale aj Mandrage :).
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)