16. července 2015

Fa NutriSkin Green Tea & Caffeine │ tělové mléko

Hezké dopoledne :)
Dneska se koukneme na tělové mléko, které jsem vytáhla teď na léto a hned si ho oblíbila. Od Fa jsem znala jen deodoranty a nikdy jsem se ani na jiné výrobky nekoukala, ale asi bych měla začít! :)



Objevte neodolatelný pocit jemné pokožky s tělovým mlékem Fa NutriSkin Green Tea & Caffeine. Krémově jemná konzistence se 7 vyživujícími látkami zanechá pokožku znatelně pevnou a hydratovanou po 48 hodin.


Vůně je opravdu zvláštní, není moc výrazná a cítím z mléka květiny a něco co nemůžu úplně popsat - však vůni si můžete "vyzkoušet" i v drogerii :) Konzistence je tekutější, takže si musíte při nanášení dávat trochu pozor, ať vám neukápne na podlahu, ale díky tomu se hodně lehce roztírá a rychle se vstřebává do pokožky. Zkoušela jsem ho i na zrovna oholené nohy a nevyskákaly mi po něm ty zákeřné červené pupínky takže je vhodný i na citlivou pokožku, ale s tím samozřejmě opatrně. Balení je obrovské, ale vyhovuje mi teď v létě při vedrech, kdy nechci čekat deset minut, než se mléko vstřebá, takže nebude problém ho vypoužívat. Cenu vám nepovím, protože jsem ho dostala ve swapu (odkaz na článek), ale myslím že cena bude okolo 100 Kč (balení má 400 ml).

7 komentářů:

  1. Já mám od Fa ráda sprcháče, ale ani tohle mléko nevypadá špatně.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-tyrkysova.html

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Fa moc nekupuji, spíš jen velmi vyjímečně. Tohle mléko mě zaujalo. V létě se mažu jenom lehčími tekutějšími mléky, protože se rychle vsáknou. :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je opravdu lehké a super rychle se vsákne, takže můžu doporučit - jen nevím jestli se tahle verze ještě prodává...

      Vymazat
  3. Tělové mléko od Fa jsem snad ještě nezkoušela. Jejich sprchové gely mi moc krásně voní. Navíc nádherně pění a některé jsou příjemně krémové :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  4. Fa mám rada voňavky ... ale nie sprcháče :D Je pravda, že som ich uŽ dávno neskúšala ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)