14. července 2015

Kallos Jasmine vyživující maska na vlasy

Hezký den :)
Už dlouho jsem uvažovala o vyzkoušení nějakého výrobku od značky Kallos, hlavně kvůli nízkým cenám, no a když ségra objednávala barvy na vlasy, tak jsem se rozhodla konečně něco zkusit a padlo to na jasmínovou masku. Neměla jsem moc velké očekávání, ale musím uznat, že za tu cenu je super! :)


Kallos Jasmine Nourishing Mask 275 ml - na poškozené vlasy
Je úžasná na suché a poškozené vlasy. Vyživuje, hydratuje a intenzivně regeneruje poškozené vlasy. Je obohacená o výtažky z jasmínu a dodává vlasům objem, lesk a udržuje vlasy ve skvělé kondici. Lehce se rozčesávají. (zdroj)


Nálepka s popiskem na obalu se hned po první návštěvě ve sprchovém koutě smyla a zničila takže máte popis napsaný výše :) Upřímně jsem se trochu bála té vůně - přece jenom nevím jak jasmín voní a jak si Kallos pohrál s parfemací masky - voní jemně květinově, ale drží se na vlasech i po umytí, takže jestli nejste na květinové vůně, tak můžete zkusit třeba verzi s arganovým olejem. Konzistence není tekutá, takže vám neproteče mezi prsty dříve, než ji stihnete nanést na vlasy... Dávám ji hlavně na konečky a zbytek co mi zůstane na rukou rozetřu do délek. Už při smývání cítím, že jsou vlasy hebké a budou se snadno rozčesávat. Maska mi pomohla vlasy vyživit a dodat jim "šťávu" potom, co jsem je dva dny za sebou barvila (jen konečky). Zkoušela jsem ji s třemi různými šampony - s Head&Shoulders ani Garnier Fructis grapefruit tonic (odkaz na recenzi) mi vlasy více nazatěžovala, jen s šamponem od Avonu s meruňkou a bambuckým máslem (odkaz na recenzi) se moc nepohodla a vlasy se mastily trochu více... Za mě tedy můžu určitě doporučit, za tu cenu 43 Kč si opravdu nemám na co stěžovat, objednávala jsem ji ze stránky a-vlasy.cz ale jejich kosmetiku seženete i na parfums.cz.

Máte vy nějakou zkušenost s výrobky značky Kallos?

6 komentářů:

  1. od Kallos som mala zatiaľ len jednu masku, Latte, a bola super :) a tá vôňa!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té jsem taky hodně četla, tak příště asi vezmu Latte :)

      Vymazat
  2. Od Kallosu používám Latte masku a musím říct, že teda nic moc :(
    Tahle jasmínová mě ale dost láká, tak jí třeba dám šanci. :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  3. O maskách této značky jsem četla jen samé pozitivní recenze, asi si přístě nějakou objednám, prý je skvělá Placenta a Latte :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzkoušela jsem jak keratinovou masku, tak latté. Doufám, že jednou vyzkouším i tuto jasmínovou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)