2. července 2015

Nákupy - červen 2015

Ahoj :)
Tak jak si zatím užíváte toho krásného počasí co přišlo? Já teda zatím "pracovně" na brigádě a asi to tak zůstane i další měsíc (né li celé prázdniny)... Nákupy nejsou tentokrát nijak velké, protože jsem začala šetřit na různé věci, které se snad v září uskuteční!? 


Nikdy jsem neměla velký problém s vysušenou pokožkou okolo nehtů nebo na dlaních, ale za toho půl roku jsem vypotřebovala tolik krému na ruce co jindy za rok, takže byla potřeba koupit něco do kabelky a volba padla opět na Balea krém na ruce a nehty s heřmánkem, který teda není ten nejvíce hydratační, ale svůj účel plní - koupíte ho v DM u miniatur za 23 Kč. Dalším krémem do zásoby je Avon naturals hydratační krém s vanilkou, který voní nádherně! Byl v akci za 29 Kč.


Rozhodla jsem se vyzkoušet další drogerkový gel, který mi poslouží na dočištění pleti a tentokrát jsem sáhla po Garnier Essentials čisticím pěnovém gelu s výtažky z hroznů, navíc byl v akci v DM za 80 Kč, takže bylo rozhodnuto hned :) Poslední a asi nejzajímavější věci je Sally Hansen Salon Insta gel strips (odstín 310 Wine Not), o kterých jsem si nejdříve myslela, že se dají použít bez lapmy a jsou to jenom nálepky, ale ne e. Stály jenom 49 Kč na galaxieprani.cz (pořád je tam mají + odstín 440 Bonus Check), ale ještě uvidím jestli si půjčím od ségry lampu a zkusím je použít - v tom případě se o nich určitě dočtete na blogu.

Máte zkušenosti s nějakým výrobkem "gel" od Sally Hansen? Narazili jste vy na nějaké dobré akce a slevy?

5 komentářů:

  1. Ten krém s vanilkou od Avonu mám taky, nalákala mně ta vůně, jak jinak:-) Pak dej vědět, jak jsi spokojená s čistícím gelem, gely s pumpičkou mám ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O gelu bude určitě zmínka, protože ho od té doby co jsem ho koupila, používám každý den! :)

      Vymazat
  2. Zopár výrobkov firmy Sally Hansen máme doma a podľa mňa sú super :) Túto značku považujem za tú kvalitnejšiu :)
    Pozývam na môj blog:
    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lákají mě jejich klasické barevné laky na nehty a občas mě zaujmou jejich krásné limitky! :)

      Vymazat
  3. Ten Garnier vypadá slibně, odličovače jsou podle mě jedny z nejlepších, tak možná otestuji i tohle ;) to je docela škoda, že musíš použít lampu na ty nálepky, taky jsem si myslela, že to půjde bez toho :/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)