23. července 2015

Dove sprchové gely │deeply nourishing, go fresh modrý fík a květy pomerančovníku

Krásný čtvrtek! :)
Jelikož je v létě taky potřeba pečovat o pokožku, hlavně když se vysušuje opalováním nebo koupáním ve chlorované vodě, tak jsem začala zkoušet sprchové gely Dove, kterých je několik druhů a dneska vám dva ukážu blíže...


Oba dva sprchové gely, jako i ostatní gely Dove, jsem zkoušela používat i místo pěny na holení na nohy a vždycky mi vyhovovaly, takže pokud se vám nechce třeba na dovolenou brát hodně věcí, zkuste (raději nějaký druh, který má za úkol vyživovat a hydratovat) použít na holení nohou :) Cena je různá v drogeriích, například v DM je seženete za +-60 Kč což není, na to jak fungují, vůbec špatné!


První sprcháč je z řady deeply nourishing, který má za úkol samozřejmě pokožku vyživovat, hydratovat a zjemnit. Líbí se mi jeho mléčná konzistence, díky které (a samozřejmě i díky složení) se pak nemusím mazat tělovým mlékem, protože pokožku nijak nevysušuje ale naopak hydratuje. Vůně je jemná, řekla bych "klasická Dove vůně". Krásně pění a vůně na pokožce i vydrží po umytí.


Druhý sprcháč je z řady go fresh, který má za úkol dělat to samé co první gel a to pokožku hydratovat, vyživovat a zjemnit. Vůně u tohohle je jemná a nasládlá, taková ideální na léto. Má více gelovou konzistenci a namodralou barvu, ale stejně jako verze deeply nourishing pokožku nevysušuje.
Jestli vás zajímají i další druhy, tak jsem napsala recenzi na typ purely pampering a sensitive - odkaz na článek.

Vyzkoušeli jste nějaký sprchový gel Dove? Jaký typ vám nejvíce vyhovoval?

3 komentáře:

  1. vypadají velmi hezky..a já je mám velmi ráda
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhý mě zajímá asi se po něm podívám. :)
    GA: http://anyworld0036.blogspot.cz/2015/07/metalicke-tetovani-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na něj koukni, tyhle sprcháče můžu určitě doporučit :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)