28. července 2015

Garnier Essentials osvěžující odličovací mléko s výtažky z hroznů

Krásné odpoledne :)
I přes to, že jsem zanevřela na odličovací mléka, tak se ke mně jedno dostalo díky akci v DM, kdy byl k pleťovému krému zadarmo odličovač Garnier. Tenhle ale předčil moje očekávání, takže si určitě zaslouží kladnou recenzi...



Voní jemně a nijak výrazně (to si ale můžete očuchat i v drogerii). Má trochu nazelenalou barvu a konzistenci jako ostatní odličovací mléka. Doporučené použití je pomocí vatového tampónku, ale jelikož mám potom vždy ulepenou pleť a nechci používat další pleťové vody atd. tak ho používám jiným způsobem... Používám ho jako čistící gel - rozetřu po obličeji a omyju vodou. Zajímalo mě, jak si poradí s voděodolnou řasenkou, kterou by to mělo odlíčit a doopravdy jí odlíčilo, ale trochu mě z toho štípaly oči (nic co by se nedalo přežít). Pleť mi vždycky odlíčilo a vyčistilo perfektně, zkoušela jsem párkrát pak ještě použít micelárku a tamponek byl čistý. V DMku teď seženete spoustu výrobků Garnier za 80 Kč a myslím že i tyhle osvěžující odličovací mléka jsou za tuhle cenu - na výběr máte z verze pro suchou pleť, pro citlivou pleť nebo pro normální/smíšenou pleť.

Používáte na odličování mléka, nebo jste zastánci jiného způsobu?

3 komentáře:

  1. Ja som ho minule videla, no nezobrala som ho :/ Ale ais do toho fakt pôjdem ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. já používám spíše micelární vody než mléka :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem ho používala, tak pouze na očí, nechápu, jak mě nemohlo napadnout si s ním odlíčit celý obličej :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)