25. července 2015

Barvení vlasů pomocí suchého pastelu │ léto 2015 DIY

Hezký víkend všem :)
I když to dneska na letní počasí nevypadá, ukážu vám, jak jsem si zkoušela barvit vlasy (konečky) suchým pastelem. Chtěla jsem v porovnání vyzkoušet klasické křídy na vlasy, ale nedošly mi, takže možná později...


Asi je i více způsobů jak to udělat, já volila ten asi nejjednodušší a to pomocí vody (šlo by to i pomocí olejíčku a s tím by to bylo asi lepší - proč se dozvíte dále v článku).


Vždycky jsem si navlhčila pramen vlasů a pak po něm "kreslila" křídou. Velkým pomocníkem budou rukavice na barvení vlasů, protože pak je jednoduše sundáte a nemusíte dlouho barvu smývat z rukou. Všechno se to dařílo hezky do momentu, kdy jsem chtěla vlasy pročesat - byly zacuchané a šlo to hodně špatně (proto by bylo lepší použít místo vody trochu olejíčku na vlasy, nebo něco podobného). Barva se dostala trochu i na oblečení, ale jenom při barvení. Pokud si chcete nabarvit třeba jenom pramínek, tak klidně, ale "ombre" bych nedoporučila, protože to česání bylo strašné :)

Zkoušeli jste si někdy barvit vlasy křídou/suchým pastelem nebo něčím podobným?

5 komentářů:

  1. Zajímavý nápad! Já jsem si asi ve třinácti barvila konečky vlasů krepákem! :D Docela to drželo, a i na mých středně hnědých vlasech byla ta růžová docela výrazná! :-)

    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz
    Contact us: narablog54@gmail.com

    Už jen 5 dní!! Zapoj se dokud je ještě čas!! Turecká giveaway: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom mi říkala ségra, ale úplně jsem na to teď zapomněla - díky za připomenutí, určitě to zkusím! :)

      Vymazat
  2. Velmi zajímavá a určitě levnější varianta než Dermacol, který se na mých vlasech choval úplně stejně a po 1 použití už skoro nic nezbylo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, na to že stojí 100 Kč jeden... a chytlo to hezky i na tmavší vlasy? :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)