13. června 2013

13. 6. 2013

Krásný den :)
konečně je tady léto a teplo. Upřímně mi to občas leze na nervy, ale dneska jsme se fotili, tak jsem byla ráda, že máme fotku venku a ne někde na schodech. Dneska jsem měla jít odpoledne se ségrou ji pomoct něco roznášet, ale nakonec to padlo, tak jsem se vrhla na zahradu plevat. Už dlouho jsem to chtěla udělat, ale až dneska jsem se k tomu dokopala a taky (teda doufám) se alespoň trochu opálila :)

Na zahradě máme celkem dost kytek, ale většinou do léta chcípnou, nebo až po létě vykvetou, tak jsem vám vyfotila alespoň ty, které jsou teď hezky rozkvetlé :)




fotka je oříznutá, takže kvalita je trochu horší
Příští týden už snad bude ve škole volnější a ten poslední bude nejlepší. Už teď víme co budeme dělat, na výlet teda nikam asi nakonec nepojedeme, ale už jsme na střední, tak jsem s tím i trochu počítala, ale z druhé strany je mi to líto...

Užijte si přes víkend třicítek, které nás prý čekají a nespalte se :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)