22. června 2013

5 věcí, které mi ulehčují život TAG

Ahoj :) Dneska bude malá změna a dáme si po nějaké době Tag. Těmito články se poslední dobou hemží celá blogová sféra, tak jsem si řekla, že taky jeden udělám. Bude to Tag o pěti věcech, které mi ulehčují život a předem varuji, že to jsou jen věci týkající se kosmetiky (abyste si nemysleli, že potřebuju jen kosmetiku). Jdeme na to :)

1. Deodorant/antiperspirant

Myslím, že tuhle věc potřebuje každý. Já se osobně nijak strašně nepotím, ale po tělocviku nebo v těchto parných dnech je deodorant nebo alespoň tělový sprej zapotřebí a měl by být pro všechny :)

2. Korektor

Klidně půjdu ven nenamalovaná, ale kdybych mohla použít jen jednu věc tak korektor. Když se objeví pupínek, nebo u mě hlavně na nepěkně viditelné žilky na obličeji.

3. Balzám na vlasy
Jelikož jsou moje vlasy bez balzámu suché a hodně se cuchají tak i balzám je mým věrným pomocníkem :) Zatím zkouším od Baley a za 30 Kč jsou opravu super.

4. Laky na nehty

Tohle je už spíše moje obsese, ale laky nepoužívám jen na to, aby nějak vypadaly, ale mám celkem lámavé nehty, a lak mi je i zpevní, takže si je pak můžu nechat narůst dlouhé, pokud se to podaří :)

5. Balzámy na rty

Balzámy jsou hodně důležité taky. Jak v zimě tak i teď v létě, protože spálené rty bych mít nechtěla a zatím ještě neměla. Balzámů mám doma dost, ale musím říct, že se mi úspěšně daří je spotřebovávat :)


Nakonec bych ještě chtěla zmínit odličovací ubrousky a všechny další ubrousky, které existují, protože to jsou podle mě ideální věci na cestování nebo do školy či práce :)






A bez čeho se neobejdete vy? 

1 komentář:

  1. Já to taky bez balzámů na rty a laků na nehty nedávám. :) A taky mám pořád při sobě svůj parfém.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)