29. června 2013

Duhový TAG

Ahoj :) tak dneska je slibovaný článek Tag. Rozhodla jsem se udělat Duhový Tag (Colours of the rainbow tag). Je to totiž takový souhrn oblíbené kosmetiky v určitých barvách. Co jsem četla na různých blozích, tak každý měl ty barvy jiné, tak jsem z toho všeho vybrala barvy a vzniklo toto. Jdeme na to :)

červená


1. první vrstva, 2. více vrstev
Tenhle produkt není až tak červený, ale jinou věc jsem nenašla :) Je to moje první rtěnka od značky E.L.F. Určitě na ni bude podrobnější recenze v článku o produktech od této značky, takže vám o ní teď povím jen to, že je to hezká přirozená barva ale dá se i navrstvit. Není moc hydratační a stála mě 39 Kč.

oranžová


Jako oranžový produkt jsem vybrala tenhle stín z limitované edice Home sweet home od essence. Koupila jsem ho ve výprodeji za asi 15-20 Kč. Používám ho jako tvářenku i stíny, vydrží tak 5 hodin na víčku bez báze.

žlutá


Myslím, že balzámy na rty od značky Balea zná každý. Já jsem si hodně oblíbila tenhle s názvem Fruity Kiss, který má vonět, a doopravdy voní a chutná, po mandarince. Stojí okolo 30 Kč a občas se obměňují, takže nevím, jestli se ještě prodává.

zelená


Nedávno jsem si koupila tuhle tužku. Je od značky essence v odstínu 12 I have a green. Stála kolem 40 Kč a koupíte ji jak v Dm tak v Rossmannu. Tužka obsahuje malé stříbrné třpytky a dobře se s ní kreslí linka.



Výdrž je dobrá, voděodolná tužka to není, ale vydrží klidně i celý den, pokud si na oko nebudete moc šahat.

modrá


Tenhle lak jste mohli vidět už v několika nehtových postech a oblíbencích za květen, takže se o něm už nebudu rozepisovat. Tady najdete recenzi.

fialová




Jak rychle se může stát jeden produkt stálicí? Hodně rychle :) Už po pár prvních použitích mě byl tenhle čistící gel od značky Avon sympatický. Nijak mě neštípe a ráno na vyčištění a večer na dočištění po odličování pleti je to dokonalé :) Gel se pohybuje v cenách od 50-90 Kč, záleží na akcích.

růžová


Další věc, kterou jsem si rychle oblíbila. Tenhle krém od Avonu jsem dostala nedávno k svátku, ale od té doby si s ním mažu poctivě ruce několikrát denně. Krásně voní (asi po růžích, měl by tak teda vonět) a hydratuje ruce. Celkem rychle se vstřebává. Cena je asi kolem 50 Kč.

multicolor


Za barevný produkt jsem zvolila tyhle tělové spreje od Avonu. Na léto je to super věc na osvěžení a ovonění :) V katalogu najdete vždycky více než 5 vůní, takže si určitě každý vybere. Cena se pohybuje od 50-90 Kč.

Nakonec novinka! MUA bude mít eshop i na české sféře, takže pro fanynky této kosmetiky je to určitě dobrá zpráva :) Já jsem ještě neměla možnost tuhle kosmetiku vyzkoušet, ale četla jsem na ní jen dobré recenze, takže za vyzkoušení určitě stojí. Tady je odkaz s informacemi.

Jaké by jste zvolili produkty vy? Našli jste tady nějaký, který máte taky?

4 komentáře:

  1. ten lak od Rimmel (60) mám taky a je skvělej.. jak hned uschne ! .-)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný tag, taky jsem ho už dělala :)
    ten rimmel lak má nádhernou barvu, snad ho u nás budou mít :)!


    PS: Zvu tě na giveaway o trička.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tužka vypadá dobře. Zelené tužky já můžu. Musím se po ní mrknout :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. ten čistící pleťový gel od avonu mám taky a je perfektní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)