30. června 2013

Spotřebováno - červen 2013

Krásný den :)
Už tady máme prázdniny a nový měsíc, což znamená jen jedno a to spotřebováno. V červnu se mi toho zase celkem dost, bych řekla, nasbíralo, tak vám o každém produktu opět něco krátce napíšu.


Balea sprchový gel Brazil Mango (limitovaná edice) - Tyto sprcháče znáte určitě, takže zase jen ve zkratce. Hezky voní, ale vůně dlouho nevydrží, takže po sprše/koupeli už cítit není. Hezky pění a v limitované edici najdete další 2 druhy. Stál mě obvyklých 30 Kč.
Avon pečující a regenerační šampon s heřmánkem a aloe - Tenhle šampon jsem na konci používala na mytí štětců. Ne proto, že by mi nevyhovoval, hezky vlasy umyl atp. ale je hodně jemný, takže na štětce ideální. Zase v katalogu najdete dalších několik vůní, stál asi 50 Kč.
Avon Care čistící pleťový gel 3 v 1 s výtažky z aloe a zázvoru - Doma mám už další lahvičku tohoto gelu. Je to moje stálice, co se týče dočišťování pleti jak ráno, tak večer. Používá se na suchou pleť, na kterou se jen rozetře dokud nezpění a pak se smyje. Pleť mi udělá hebkou, jemnou a hydratovanou. Stojí okolo 50-70 Kč.
Avon tělový sprej s černou třešní a muškátovým ořechem - Na léto nutnost! Tělový sprej se hodí hlavně na léto na osvěžení a ovonění těla, jelikož nevydrží dlouho vonět, tak jiný účel upotřebení snad ani nemá (možná ho můžete rozprašovat po pokoji :D). Vůní je zase několik, jako jablko s ořechem, fialka s litchi, jahoda, meloun, broskev... Koupila jsem ho v akci za 40 Kč.


Miss Sporty Lash Millionaire - Omlouvám se za stav řasenky, ale setřel se mi z ní nápis (který byl mimochodem zlatý). Řasenku jsem koupila za 55 Kč. Má dobrý kartáček, který mi řasy hezky pročesal, dodal jim objem a i délku.
Avon Care pečující balzám na rty s vitamínem E a jojobovým olejem - Obyčejný balzám na rty, hezky voněl, žel se mi u konce zlomil a spadl na zem, takže jsem ho vlastně nedopotřebovala až do konce, ovšem pak jsem ho používat fakt nechtěla :) Byl mastnější, takže rty hydratoval a nezanechával na nich bílý povrch. Koupila jsem ho v akci za 30 Kč.


Nivea volume sensation kondicionér a šampon na vlasy - Z jednoho použití toho nejde moc poznat, ale vlasy jsem měla po použití jemné a šly dobře rozčesat.
Avon krycí makeup spf 15 a dlouhotrvající tekutý makeup - Odstíny obou makeupů vypadají nejprve hodně žlutě, po rozetření to ale nejde zas tak vidět. Krytí a výdrž jsou průměrné. Myslím ale, že plné balení bych si nekoupila.
Avon solutions hydratační krémy pro citlivou pleť na den a noc - Vzoreček mi vyšel každý asi na 4 použití. Krémy oba pěkně voněly a rychle se vstřebaly. V plném balení bych si je možná i koupila.
Nivea smooth sensation (krémové tělové mléko) - Krásně voní, vzoreček vydrží na jedno namazání celého těla. Rychle se vstřebává a určitě bych si koupila plné balení.
Balea pleťová maska s vůní malin (limitovaná edice) - Na masku jsem zrovna nedávno dělala recenzi, kterou si můžete přečíst tady.

Co jste nedávno spotřebovali vy?

3 komentáře:

  1. tu masku se chystám vyzkoušet, mám ji doma už asi 3 měsíce :D a stále jsem se k tomu nějak nedostala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušej, není to teda nijaký zázrak, ale pro dobrý pocit :)

      Vymazat
  2. make-up :D já poslední dobou spotřebovávám jen make-up :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)