2. července 2013

2.7. 2013

Ahoj :)
konečně je zase hezky že? No a samozřejmě, když už začíná to pravé léto, tak jsem nemocná nebo mi je špatně. Mně se zdá, že to tak mám už každý rok. Jelikož jsem dneska doma, tak pokud budu mít nápady, tak předepíšu nějaké články, aby jste měli co a o čem číst.

Dneska jsem si četla článek od Arvonky - má blog o nehtech a lacích na nehty atp. - musím vám dát tady odkaz, protože mě její nehty dostaly :) Určitě se podívejte a koukejte i další pondělky, protože každý týden bude jiný desing.

Procházela jsem si weheartit.com tak vám tady dám zase pár obrázků :)

Aww | via Tumblr
asi vám budu dělat trochu chutě :)

wren | Tumblr
kdo zná Wrena z PLL určitě bude souhlasit :)

Do I have my birthday today?! | via Facebook
ještě jedna z PLL, strašně mě to rozesmálo ty výrazy nahoře :D

I Love Nails ♥ | via Facebook
samozřejmě nějaké nehtíky 

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)