22. července 2013

Nehtová inspirace #3

Ahoj :)
tak jak si užíváte prázdnin? U nás je teď momentálně začátek nejparnějšího týdne asi za celé léto (celý týden kolem 30°C) takže zvažuji buď chození ven nebo se zahrabu doma, abych na tom slunku neomdlela :D Proč si ale při tom sezení a vyhýbání se slunku neudělat hezké nehty že? Mám pro vás pár tipů na hezké letní nehty. Zdroje fotek najdete v textu nebo pod obrázkem.


Pokud rádi tvoříte všemožné věci na nehtech, tak kanál cutepolish na youtube rozhodně doporučuju odebírat a koukat na všechny videa. Tutoriály nejsou zas tak těžké.
A teď už má oblíbená stránka weheartit.com na které najdete inspiraci snad na cokoliv.





Dejte mi vědět, jestli si na léto děláte nějaké, spešl letní nehty, nebo preferujete jenom jednobarevné :) a užívejte krásné léto :)

1 komentář:

  1. krásná inspirace :) já jsem líná, takže mám vždy jen jednobarevné :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)