6. července 2013

Avon pečující "dvojka" na nehty a ruce

Ahoj :)
dlouho jsem na nehty a ruce celkově kašlala a nebavilo mě si je mazat krémem, dávat si na nehty nějaký olejíček atp. Od té doby, kdy jsem dostala tyhle dvě věci je používám ale pravidelně (žel nepoznávám účinky), hlavně když si je nechám na poličce u notebooku, tak na ně pořád vidím. A o čem že to mluvím? 


Zaprvé je to olejíček na nehtovou kůžičku od Avonu s levandulí. Používám ho pokaždé, když si odlakuji a umyji ruce, i přes to, že s kůžičkou nijak velký problém nemám. Poté ho rozmažu po celém nehtu a když je potřeba tak kůžičku zatlačím. Hezky voní (některým lidem to ale může vadit) a řekla bych, že vám tu kůžičku i doopravdy změkčí, nebo alespoň pomůže před jejím zatlačením. Cena se pohybuje asi okolo 70 Kč.


Potom, co si nehty namažu, tak použiji tento krém na ruce taky od Avonu. Přesněji se jmenuje glycerinový krém na ruce a nehty s kalciem a vitamínem E. Dostala jsem ho na svátek od kamarádky a už jste ho mohli vidět tady v Tagu. Voní jemně po růžích, hezky se rozmazává jelikož není ani vodnatý ani tuhý a rychle se i vstřebá. Cena je okolo 50 Kč za 100 ml.

Oba produkty bych vám vřele doporučila, takže pokud hledáte krém na ruce nebo olejíček tak zkuste určitě tyto! :) 
Pokud jste, nebo ne, příznivkyní Avonu a chtěly by jste vyzkoušet novou revoluční řasenku, tak na facebookových stránkách tady  se každý den hraje o několik kusů. Já jsem to včera stihla, takže někdy v průběhu dalších dvou týdnů bude recenze. Ještě jsem vyhrála balíček z Dmka, tak to bude další :)

Co používáte na ruce vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)