28. července 2013

Avon mega effects mascara

Ahoj :)
jako asi už desítka dalších blogerek a lidí, i já jsem vyzkoušela tuhle novinku značky Avon. Pokud přeci jenom někdo nevíte o co se jedná, tak je to nová řasenka, která není vůbec podobná obyčejné řasence a slibuje vytvoření mega efektu na řasách. Jdeme na to :)



Jak jsem řekla, tak řasenka to není určitě jen tak obyčejná, jelikož samotný kartáček je na jakémsi ,,pahýlku" který se dá i nastavit co se úhlu aplikace týče. Řasenka je menší než jsem si představovala, ale to je jenom maličkost, skládá se ze 3 částí: růžové víčko, černý ,,zásobník" samotného produktu na řasy a kartáček.


Před používáním řasenky je nutné kartáček otřít, jelikož (alespoň v mém případě) se na něj nanese moc produktu a řasy pak slepí. Pak mi ale řasy hezky oddělí, natočí a dodá jim i délku. Dobře se mi s ní malují i spodní řasy. Co se výdrže týče, tak vydrží celý den (ve vedru by to asi bylo ale horší) a neopadává. Co bych jako poslední zmínila je to, že když se s ní maluji, tak popatlám i víčka a musím to pak vatovou tyčinkou utírat. Bude to ale tím, že je to přece jenom nezvyk ji používat, ale i po nějaké té době jsem si ji moc neoblíbila...

Za mě ji teda můžu doporučit, pokud chcete prodlužovací řasenku, tak určitě.  Cena se pohybuje asi okolo 150 Kč. Vyzkoušeli jste ji taky? Pokud ne, tak chtěli by jste?

1 komentář:

  1. Slyšela jsem u dost lidí, že si "stěžovalo" že čekali, že bude větší, že je prý maličká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)