24. července 2013

Essence colour & shine eyeshadow (02 stage beauty)

Krásnou středu všem :)
dneska budu pokračovat v recenzích (nebojte bude zase tag) a tentokrát na mé momentálně nejoblíbenější stíny. Stíny každý den nepoužívám, jen občas když se mi chce a mám čas, ale tyhle bych každý den i používala.


Jedná se o stíny značky Essence z edice colour & shine v odstínu 02 stage beauty. Je to mix zlaté a bronzové barvy zapečené v jednom, který dohromady tvoří spíše zlatý třpytivý krásný stín. Při nanášení štětečkem se na víčko nenanese ten třpyt, takže raději používám prsty. Ovšem netuším jestli se dají stíny někde sehnat, já je mám z časopisu Joy.



Největším plusem těchto stínů je jejich úžasná výdrž. Nedávno jsem je testovala (v opravdu parném dni), v deset dopoledne jsem se namalovala a kolem sedmé večer vypadaly ještě hodně dobře (jen nahoře se trochu setřely), takže asi kolem 8 mi hodin! Pokud na tyhle stíny někde narazíte, tak mi dejte určitě vědět. 
Vyzkoušeli jste od Essence nějaké stíny? 

1 komentář:

  1. Páni, tak to teda koukám, já jsem nedávno přesně na ty samé stíny také psala článek a mně prostě nedrží, ať už bez báze nebo s :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)