10. července 2013

Essence Get big lashes voděodolná řasenka

Ahoj :) dneska si dáme po dlouhé době recenzi na kosmetiku. Teď v létě je tenhle produkt pro mě nutnost, hlavně na brigádu nebo na koupaliště atd. Četla jsem na ni už dost pozitivních recenzí, a tak jsem neváhala a pořídila si ji taky.

Mluvím o voděodolné řasence od značky Essence get big lashes. Já ji koupila za 65 Kč, ale zdá se mi, že u nás v Dmku to mají dražší než v Rossmannovi vedle ve městě.


Řasenka slibuje maximální objem speciálně pro tenké řasy, neměla by opadávat a rozmazávat se a je to tedy voděodolná verze. Řasy moc hezky rozčeše dodá jim i délku a objem rozhodně, pořád to není žádná bomba, ale poznat to rozhodně jde. Její voděodolnost jsem testovala ve sprše a v pohodě obstála. Ano, trochu se rozmazala, ale jelikož je to moje první voděodolná řasenka, tak nemám s čím porovnávat...


Štěteček má větší (a hustý) u špičky tenčí. Když jsem ji začala používat, tak byla dost mokrá, teď už se mi s ní manipuluje lépe a dělá mi hezké řasy už po první vrstvě. Problém začíná večer při odličování, ubrousky to jde opravdu těžko, ale jde to. Nějakým dvoufázovým olejovým odličovačem by to šlo určitě raz dva.

Jaká je vaše stálice v létě? Používáte voděodolné řasenky?

1 komentář:

  1. ja sice nie, ale na tuto som pocula velmi vela dobrych ohlasov!

    Inak pozyvam ta na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)