30. července 2013

Brown & White Shimmer │ Nehty

Krásné úterý :)
Dneska si dáme lakovací post, který tady dlouho nebyl. Oddych od lakování už skončil, nehty dorostly tak můžu začít zase lakovat a lakovat. Tyhle fotky jsou teda ještě z doby předtím.

omluvte krátké nehty


Kombinace těchto dvou laků se mi moc líbí, jelikož hnědý je sám o sobě nudný a jemné třpytky tomu dodají tu hezkou barvu a prostě třpytky :) Taky mi na nehtech vydržely spolu celkem dost dlouho, na to, že mě laky normálně vydrží tak 1-2 dny bez jakéhokoliv porušení. Tahle dvojka vydržela i 4 dny! Navíc hnědý lak od Flormaru je dobře krycí, takže stačí jenom jedna vrstva.

Jaké jsou vaše oblíbené laky na léto?

7 komentářů:

  1. Ja si ted v lete oblibila od rimmel 60seconds v odstinu 305 naughty but nice (rude cerveny) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. taková mléčná čokoláda se třpytkama:) kombinace se mi líbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to připomíná mléčnou čokoládu ten lak :D Proto ho mám taky asi i ráda..

      Vymazat
  3. Moc pěkná kombinace, hnědý lak mám a ten třpytkatý dokonce ten samý, takže vyzkouším. A krátké nehty vůbec neřeš, já říkám pořád, že barevné laky vypadají kolikrát lépe právě na kratších nehtech :) Jinak já na jaro ráda divočinku - růžovou, oranžovou a tak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda na léto, ne na jaro. I když na jaro vlastně taky :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Můj favorit je pískový lak od Gabriella Salvete v odstínu 07 Princess :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)