20. července 2013

Avon colortrend makeup

Ahoj :) 
dneska budu psát recenzi o makeupu z Avonu. Je to můj druhý makeup a na zimu mi plně vyhovoval, takže zmínka o něm určitě nesmí chybět.

nahoře je rozmazaný, dole ne

Popis na makeupu je takovýto: Makeup fresh face. Nemastné složení zamezí nadměrnému lesku vašeho obličeje. Tudíž, by měl makeup pleť zmatnit na ,,celý den". Když si ho nanesu, tak matný finiš určitě má a i vydrží tak 5-6 hodin, ovšem v létě v horku ani hodinu. Není moc tekutý a opravdu rychle se do pleti vstřebá. Jak jsem řekla tak odstín mi na zimu perfektně sedí (mám nejsvětlejší odstín) a na výběr máte asi z 5ti. S krytím to je špatné, pleť spíše sjednotí - kruhy pod očima nebo začervenání vám hezky nezakryje. Odstín je to Ivory Beige.

Takže za mě bych to mohla doporučit pro ty, které nemají moc problematickou pleť a chtějí ji zmatnit a nepoužívat nijak hutné produkty. Cena je okolo 60 Kč.

Jaký makeup používáte teď v létě? Nebo necháváte pleť jen s korektorem?

1 komentář:

  1. Prosím, pomoz mé kámošce vyhrát dárek pro svoji sestru. (dárky - autogramy) Má přezdívku Em. Hlasuj pro ní tady:http://ian-somerhalder.blog.cz/1307/autogram-seleny-gomez-hlasovani a tady:http://ian-somerhalder.blog.cz/1307/autogram-justina-biebera-hlasovani
    Díky!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)