26. července 2013

Jen jedno slovo TAG

Krásný pátek :)
Jak jsem slibovala, tak po pár recenzích je tady Tag. Tehle tag jsem si vypůjčila z tohoto blogu od Petulkaaap a smyslem je, odpovědět na 25 otázek (původně jich bylo kolem 40) jen jedním slovem. Tak se koukněte, jak se mi to podařilo :)

1. Tvoje vlasy? Blond.
2. Oblíbená věc? Fotoaparát :)
3. Sen z minulé noci? Nepamatuju.
4. Oblíbené pití? Čokoláda.
5. Vysněné auto? "Brouk"...
6. Místnost, ve které se nacházíš? Ložnice.
7. Tvůj strach? Hmyz.
8. Co bys chtěla být za 10 let? Maminkou :)
9. S kým jsi trávila včerejší večer? Sama.
10. Co nejsi? Kluk?
11. Poslední věc, co jsi dělala? Jedla.
12. Co máš na sobě? Oblečení :D
13. Tvoje oblíbená knížka? Románky.
14. Poslední věc, kterou jsi jedla? Jogurt.
15. Tvůj život? Náladový.
16. Tvoje nálada? Dobrá.
17. Tvé léto? Zajímavé.
18. Kdy jsi se naposledy smála? Teď :D
19. Nejoblíbenější víkendová činnost? "gůglování".
20. Tvůj počítač? Lenovo.
21. Pivo? Ne.
22. Zima? Ano.
23. Dovolená? Paříž.
24. Na tvé posteli? Plyšáci.
25. Láska? Napořád.

To je konec tohoto Tagu. Za těch pár dní co ho mám připravený se už trochu rozšířil, tak neváhejte a udělejte ho taky pokud se vám líbí :) 

2 komentáře:

  1. Super, jsem ráda, že jsem tě tagem inspirovala a moc se mi líbí tvá oblíbená víkendová činnost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké odpovědi :) Taky jsem ho zkusila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)