14. července 2013

Novinky Dm - červenec

Hezký den :)
dneska jenom krátce vám ukážu novinky v drogerii Dm, které se objeví nebo už objevily v červenci. Blíže k nim už nebudu nic psát (možná jen někde), jelikož jsem žádnou nevyzkoušela. 




Voněla jsem jen sprchový gel a nepřijde mi teda, že voní po ananasu, ale voní moc hezky (ne moc výrazně).


Tahle akce platí od 10.7. do 23.7. takže ji určitě využijte!


Ani Balea není pozadu a má už i svůj CC Cream. Myslím, že už se dá sehnat i u nás.


Limitovaná edice Girls on tour od Essence je už aktuální v Dm a v Rossmannu najdete edici Me&my ice cream.

Tak to by bylo asi všechno. Jestli víte o nějakých novinkách, které jsem tady nezmínila, tak mi je napište do komentářů.

3 komentáře:

  1. kouknu se tam na ty laky a na ten sprchový gel :)

    OdpovědětVymazat
  2. no, do DMka se teď už asi jen tak nedostanu.. ale po pravdě ani po ničem z těchto novinek neprahnu:) to je co říct :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí jen ta tvářenka z limitky od Essence, ale stejně si na ni počkám, až bude ve výprodeji, protože 70 Kč se mi za ni dávat opravdu nechce :P

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)