4. července 2013

E.L.F. kosmetika

Krásný parný den :)
jak už asi víte, nedávno jsem si objednávala pár věcí z e-shopu elfkosmetika.cz. Tak jsem se dneska rozhodla vám o produktech, které jsem si koupila napsat krátkou recenzi.


nahoře make-up, dole pudr


Jako první je lehký hydratační make-up SPF 15 (39 Kč). Je opravdu jen lehký, nic nezakryje, takže ho používám spíše jako opalovací krém spolu s obyčejným denním krémem, který má SPF jen 10 (pro ty kdo neví, SPF je UV faktor jako u opalovacích krémů :) ). Ovšem moc hezky voní, jako po pomeranči.
Rozjasňující tuhý pudr - odstín ivory (39 Kč). Na výběr z těchto pudrů máte asi 8 odstínů, jako u hydratačního make-upu, takže si určitě každý vybere. Na mě je to dobrý světlý odstín, matuje ale zmatnění na pleti moc dlouho nevydrží, takže je určitě nutné přes den upravit.


vlevo 1. vrstva rtěnky, vpravo více vrstev



Rtěnka - odstín charming (39 Kč). Má moc hezkou barvu, ale není moc pigmentovaná. Trochu vysušuje rty, za to krásně voní, ale nevybavím si po čem. Odstín neodpovídá barvě na e-shopu.
Rozjasňovací tužka na očí - odstín coffee (39 Kč). Přišlo k ní i strouhátko, je měkká, takže se s ní dobře pracuje a má barvu přesně takovou, jakou jsem chtěla. Není tmavá jako černá, ale ani moc světlá na hnědou barvu. Výdrž není nijak slavná, ještě teď v horku. Asi 5 hodin.
Štětec na make-up (39 Kč). Chtěla jsem konečně nějaký ten štětec taky vyzkoušet, ale s tímto jsem šlápla vedle. Make-up s ním nejde plně rozmazat a nechává mi na obličeji čáry, takže pak stejně použiji prsty.

Na závěr bych řekla, že na tu cenu je kvalita dobrá. Jen ten štětec a tónovací krém mě moc nepotěšil, ale najdu jim i jiné využití.

Máte zkušenosti s touto značkou kosmetiky?


Soutěž o krémy značky Divine way Mitigo! <- odkaz na krém -> odkaz na soutěž

1 komentář:

  1. Mám duo tvářenky a bronzeru a strašně to práší. Zkus štětec z řady Studio, ten je v pohodě :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)