1. srpna 2013

Spotřebováno - červenec 2013

Krásný den :)
Musím se za tento měsíc opravdu pochválit, protože pokud správně počítám tak jsem spotřebovala dohromady 16 produktů! Samozřejmě pár z nich nejsou plné verze (4 produkty jsou vzorky), ale i přes to je toho dost :) Tak jdeme na samotné minirecenze produktů.


Balea deosprej zelený minerál - 48mi hodinová ochrana nebo vůně se rozhodně s tímto deodorantem nedostaví. Používala jsem ho po tělocviku jako osvěžení nebo i přes den. Na to je super, Balea nabízí několik typů vůní a cena je okolo 30 Kč. 
Isana pěna na holení sensitive - Pěny na holení jsem nepoužívala a vystačila jsem si s sprchovým gelem, ovšem na léto jsem si řekla, že je používat začnu. Koupila jsem si teda tento od značky Isana což je privátní značka Rossmanna. Dobře pění, hezky voní a nohy jsem měla hezky hladké a bez červených pupínků. Cena je 50 Kč.
Balea krémový sprchový gel s medem a mlékem - Jako každý měsíc je tady sprchový gel a jako každý měsíc je od Baley, jelikož je nejlevnější a za tu cenu krásně voní, pění a umyje. Cena je 30 Kč.
Ebelin odlakovač bez acetonu (s vůní mandlí) - Tohle je moje další stálice a jiný odlakovač nekupuji, teda výjimkou byl odlakovač od essence, který jsem chtěla dlouho zkusit. Lahvička má obsah 125ml a stojí okolo 30 Kč. Odlakuje všechno v pohodě (na třpytky používám alobalovou techniku, na kterou jsem tady udělala i video)


Nivea krém 30ml - Typický krém od Nivey myslím, že ani nemusím představovat. Je to ta nejmenší verze, je to hustý krém, který je hodně hydratační a hodí se na celé tělo.
Balea pleťový krém (cestovní balení) - Mini balení tohohle krému jsem si koupila jen kvůli toho, že má SPF 10 a můj denní krém žádný ochranný faktor nemá. Používala jsem ho celkem dlouho, rychle se vstřebal a hydratoval. Koupila jsem ho v akci za asi za 15 Kč.
Essence hugs&kisses lak na nehty (02 love it or leave it) - Krásný jarní lak, takhle bych ho popsala a doufám, že takovou barvu ještě někde seženu. Kryl ve dvou vrstvách a psala jsem na něj tady recenzi.
Maybelline miniColorama (46 sugar crystals) - Taky můj další oblíbený lak na nehty, který si můžete koupit v novějším obalu (odstín je stejný). Krásně vypadal na hnědém laku jako topcoat a dlouho mi na nehtech vydržel. Určitě si ho koupím ještě jednou.
Dermacol Aloe Therapy olejíček - To jestli něco vyživuje nehty opravdu nepoznám, ale jen tak pro jistotu něco použít je vždycky dobré. Je už celkem starý, tak nevím, jestli se dá ještě koupit, jestli ano, tak ho doporučuji.


Linteo Baby vlhčené ubrousky (72 kusů) - Jak možná víte, tak na odličování už vlastně nic jiného než ubrousky nepoužívám, tak jsem využila akce v Albertu, kde byly tyhle dětské ubrousky jen za 20 Kč! Ke konci už nebyly tak vlhčené jako na začátku, ale přes to se s nimi dalo všechno v pohodě odlíčit (kromě voděodolné řasenky). Proto, jestli nechcete utrácet za ubrousky na odličování přímo určené, dětské ubrousky jsou pro vás to pravé :)
Balea vlhčené ubrousky Green Coconut (25 kusů) - Další ubrousky, které jsem dopotřebovala jsou od Baley. Prodávaly se po dvou balíčcích spolu s boxem (za 85 Kč), aby vám ubrousky nevysychaly. Mají zvláštní vůni, která ale není zas tak silná, takže mi nevadí. S voděodolnou řasenkou se nějak poperou, ale jde to těžce, jinak odlíčí taky všechno. 


Balea slupovací pleťová maska - Jen jednou jsem měla slupovací masku a jelikož mi to přijde možná divně srandovní to sloupávat, tak jsem si musela koupit nějakou zase. Tentokrát jsem šáhla po Baleácké. Když jsem si ji doslova patlala na pleť (je tuhá a lepivá, takže se aplikuje opravdu těžko) tak příjemně chladila a do 10 minut uschla. Sloupnout se dala hodně dobře a neměla jsem po ní červený obličej, takže taky super. Cena je 20 Kč.
Happy Mimi vlhčené ubrousky (15 kusů) - Třetí ubrousky v tomto článku jsou značky Happy Mimi, koupila jsem je v Hrušce. Voněly až moc po prášku nebo aviváži na praní, takže jsem je na pleť nepoužívala, jen na utření rukou nebo něčeho jiného.
Nivea Baby výživné tělové mléko - Na vzorečky se tento měsíc taky dostalo. Tohle tělové mléko, bych si klidně koupila i pro sebe, i přes to, že je určené pro děti. Krásně voní, rychle se vstřebá a je prostě super :)
Nivea BB Cream (odstín světlý) - Jak už asi určitě víte, tak i když to je nejsvětlejší odstín, tak je tmavý. Nakonec jsem ho smíchala s trochou pleťového krému a pak se dal lépe rozetřít a nevypadal tmavě. V plném balení bych si ho ale nekoupila.
Bi-Oil olejíček - Olejíček je určený na strie, jizvy, pigmentové skvrny a mimo jiné na nehtovou kůžičku, na kterou jsem ho já používala. Krásně voní a kůžičky zjemní. Jiné využití jsem tomu nenašla (pigmentové skvrny, strie i nějaké ty jizvičky mám, ale ne tak strašné, abych to řešila), takže bych si ho nekoupila.

Užívejte krásného počasí :) Co jste stihli dopotřebovat vy?

2 komentáře:

  1. Ten odlakovač je také jeden z mých nejoblíbenějších :) Jinak já toho spotřebovala docela dost, ale vždycky jsem ty lahvičky a tubičky pak vyhodila... takže článek bude možná příští měsíc (když si na něj vzpomenu) :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, to je krásný počet:) já se v červenci zrovna moc nečinila.. však uvidíš za pár dnů ;)
    jinak já se dříve taky neodličovala ničím jiným než ubrousky, ale jak jsem objevila blogy, lákalo mě vyzkoušet něco jiného a teď už se běžně odličuji v několika krocích - oční odličovač, odličovací mléko a pleťová voda nebo toner. A nemůžu si to vynachválit, mám pravdu pocit 100% vyčištěné pleti:) i když ubrousky taky občas použiji, většinou když si jdu napustit vanu a nechce se mi tak složitě odličovat:) a maska od Balei mám taky moc ráda, tím si mi připomněla, že ještě na jedno použití doma mám.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)